سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ایمان آن است که راستى را بر گزینى که به زیان تو بود بر دروغى که تو را سود دهد ، و گفتارت بر کردارت نیفزاید و چون از دیگرى سخن گویى ترس از خدا در دلت آید . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

با مبلغی ظاهرا مسیحی که در وبلاگ ها فعال است، بحث هایی در رابطه با انحرافات  مسیحیت مانند تثلیث  داشتم که در پیام های پیشین وبلاگم موجود است. ظاهرا وی فعال است و با وبلاگ های دیگر هم بحث هایی دارد. گوشه ای از بحث های او را با آقای حسینی در وبلاگ عاشورا (azadary.blogfa.com) می آورم . وعده ما  راهپیمایی 22 بهمن برای پاسخ عملی به این جناب عمانوییل و دوستان. سوالات منطقی آقای حسینی و نوع پاسخ های عمانوییل را ببینید:

 

حسینی ... به جناب عمانوییل

این تیغ زنی ها و قمه زنی ها و تعزیه و سنج و طبل و نوحه و ضجه و شمایل کشی شیعه تقلید کوری هستند از ? مراسم 7mysters, miracles ,passions که سالیانه در سالگرد شهادت مسیح در لورد دقیقا به همین شکل برگزار می شود. آیا کلیسا اینها را تا چه حد قبول دارد؟
آیا کلیسا چون عالمان شیعه این کارها را حرام می داند یا حلال؟
این مراسمات در کدام کشورها بیشتر انجام می شود؟ ایتالیا؟فیلیپین یا...؟

 

عمانوئیل آسمانی

سلام بر شما.
دوست عزیز من به نوبه خودم تا این لحظه چنین صحنه هایی را ندیده ام. اما سوالی هم من از شما دارم چرا شیعه و سنی با هم در تضاد و مخالفت هستند و چشم دیدن همدیگر را ندارند؟

 

 

حسینی به ...جناب عمانوییل

با سلام به موحدان تاریخ
جناب عمانوییل
در زاهدان و یزد و تهران و سایر شهرهایی که هم شیعه دارد هم سنی کلا در کشور ما ایران که شیعه و سنی با هم در تضاد نیستند ولی در عراقی که در اشغال آمریکایی ها ست در مناطقی که تحت نفوذ کمتر شیعیان و سنی های فهیم است با هم در تضاد نمایش داده می شوند. پیدا کنید پرتقال فروش را ؟!
کم کم دارم مطمین می شوم جناب عالی و سایر مستبشرین مسیحی جاده صاف کن استعمار و برنامه های تفرقه افکنانه آن هستید مثل اسلاف میسیونر تان؟
شیعه و سنی در هر جایی که توطئه های غربی ها ی گردن کلفت اقتضا کند با هم در تضاد شده می شوند!

 

 عمانوییل این بار خیلی زودتر از بحث هایش با وبلاگ من،  برای حسینی با تندی نوشت: 

«سلام بر شما.
دوست عزیز ولی در اروپا من برعکس این حرفهای شما دارم می بینم. نفرتی که بین شیعه و شنی در اروپا وجود دارد.
تا میگن اشد و مشد لطفا نیاندازید به گردن استکبار جهانی و امپریالیسم و امریکا خونخوار. از ما است که بر ماست. چطور در کشوری مثل ایران سنی ها حتی یک مسجد از خودشان ندارند؟ احتیاجی به توطئه غرب نیست چون غرب فعلا خودش بازیچه دست اسلام قرار گرفته است. لطفا مشکل را در خودمان پیدا کینم نه اینکه برای فرار از مشکل بیاندازیم گردن دیگران.

مسیحیت واقعی با سیاست اصلا کار ندارد. من مسیحیت در امریکا و انگلیس نمی بینم و حتی اسلام را در کشورهای اسلامی نمی بینم. من مسیحیت را در شهیدان کلیسای ایران می بینم من اسلام را در شهیدانی می بینم که بخاطر خودخواهی سران کشورهای اسلامی زیر تانک و روی مین رفتند و و عاشقانه براش کشورشان جنگیدند اما یک مشت مفت خور امدند و همه چیز را به پای خودشان نوشتند. من مسیحیت و اسلام را در زنجیر زدن و این چیزها نمی بینم. اگر ما واقعا ادعا داریم باید پیام آوران صلح باشیم نه جنگ
بدانید هیچکدام از کشورهای غربی نماینده مسیحیت در جهان نیست حتی من پاپ را بعنوان رهبر مسیحیان هم قبول ندارم او فقط یک شخصت سیاسی ای بیش نیست وگرنه برای تشکیلاتشان سفارت نمی داشتند. مسیحی که زنده است اصلا نیازی به وکیل و نماینده ندارد. البته این مورد در اسلام فرق می کند گویا جمهوری اسلامی شده پرچم دار اسلام در جهان ولی راهی که می رود به بی راهه است و ترکستان نه سعادت.
من الله التوفیق»

 

اما این بار من هم برای این جناب آقای عمانوییل آسمانی می نویسم:

 

جناب عمانوییل!

آن چنان نوشته اید « نفرتی که بین شیعه و شنی در اروپا وجود دارد.» که انگار تمام اروپا کف دست شماست. نهایتش این است که شما در انگلیس هستید. جناب در ایران ما در بسیاری از شهرهای شیعه نشین مثل مشهد هم سنی ها مسجد دارند.حتی امام جمعه و نماز جمعه مخصوص به خود دارند. از شما و حرف های نامربوطی که نوشته اید، تعجب می کنم. ظاهرا راهبرد شما در نوشته هایتان اختلاف اندازی بین شیعه و سنی است.

دوست من!

 استعمار و استحمار، واقعا وجود دارد؛ شما قبول داشته باشید یا نه. اکنون استراتژی استعمارگران انگلیسی و آمریکایی و اسراییلی اختلاف افکنی بین برادران شیعه و سنی است و در سیاست های مختلف آنها در کشورهای عراق و افغانستان و برخی کشورهای اروپایی شاهدیم.

آقای عمانوییل!

این حرفتان را توضیح دهید که یعنی چه؟! :« غرب فعلا خودش بازیچه دست اسلام قرار گرفته است» بله پس از 11سپتامبر سیاست گسترش اسلام هراسی در راس سیاست های روبه صفتانه غربی ها قرار گرفت.

کیست که نداند بن لادن دست پخت سازمان سیا بوده است؟

کیست که نداند صدام را سیا یاری رساند تا رئیس جمهور قبلی عراق را از کار برکنار کند و به قدرت برسد. کیست که نداند مستر همفر انگلیسی را جاسوس خانه های انگلیس مکار به ایران و عراق و عثمانی فرستادند  تا وهابیت را در راستای اهداف استعماری تاسیس کند؟!

کیست که نداند غرب و شرق عالم جولانگاه یهود صهیون اندیش و صهیونیسم مسیحی است؟!

کیست که خاندان های روچیلد و ساسون و راکفلر و ... را نشناسد؟

کیست که فراموش کرده باشد میسیونرها از صفویه به بعد جاده صاف کن استعمار بوده اند؟!

نوشته اید:« من مسیحیت را در شهیدان کلیسای ایران می بینم من اسلام را در شهیدانی می بینم که بخاطر خودخواهی سران کشورهای اسلامی زیر تانک و روی مین رفتند و و عاشقانه براش کشورشان جنگیدند »

ببخشید آقای عمانوییل!

حقیقت جنگ، بین ایران و سران کشورهای مسلمان بود یا جنگ بین اسلام ناب و جبهه مسلمان نماهای غربگرا و فراماسونر و جاه طلبِ نوکرِ انگلیس و آمریکا؟!

جناب! مردم ایران بیدارند و سیاست های رسانه ای شما میسیونرها در انگلیس و غرب ، در ایران جواب نمی دهد. متاسفانه و خوشبختانه اسلام چون مسیحیت محرف فعلی سه گانه پرست و ذلت پذیر نیست؛ بلکه صلح عزتمندانه را می خواهد.

آقا! نوشته اید:« اگر ما واقعا ادعا داریم باید پیام آوران صلح باشیم نه جنگ »

اگر یک بار اخبار را از کانال کثیفی چون فاکس نیوز هم ببینید می فهمید که مسیحیت بوش صفت سردمدار جنگ و اختلاف بین شیعه و سنی است و ایران شیعی سردمدار صلح عادلانه و اتحاد شیعه و سنی و مسیحیت متعادل در مقابل صهیونیسم مسیحی و یهودی. جنابعالی هم که احتمالا ایرانی الاصل هستی مردم خود و اسلام را نشناخته اید که چنین سخن می رانید.

آقای عمانوییل!

نوشته اید: «من پاپ را بعنوان رهبر مسیحیان هم قبول ندارم»  

مگر شما کاتولیک نیستید؟ بله اگر پروتستان یا فرقه دیگری باشید حرفتان تا حدی پذیرفته شده است. البته بگذریم که برخی حرف های شما باعث شده به برخی حرف های شما به دیده تردید بنگرم.

جناب عمانوییل!

 فردا در راهپیمایی 22 بهمن نتیجه شب بیداری های خود و وبلاگ نویسی خود و تبشیر خود و تبلبغات بی انصافانه و تند خود را ببینید. ببخشید کمی من هم چون شما کمی صریح حرف زدم. خود خواستید.

نوشته اید:« مسیحیت واقعی با سیاست اصلا کار ندارد»

دوست من !

مگر حضرت مسیح(علیه السلام) با افعی صفتان رومی و فریسیان فریبکار نمی جنگید؟ انجیل که می خوانید! چه کسانی و به چه جرمی مسیح(علیه السلام) را می خواستند مصلوب کنند؟! پس دخالت در  سیاست چیست؟

راستی با کمال تعجب در پایان نوشته اید : « من الله التوفیق»

مگر الله راقبول دارید؟! جناب پت رابرتسون مشهور،که می شناسیدش، نوشته بود که الله همان خدا نیست! مگر شما خدا یا خدایان  تثلیثی شما پدر، پسر و روح القدس نبودند؟! نکند شما هم مسلمان یا یهودی هستید که در راه تنبلیغ مسیحیت قدم گذارده اید با کدام هدف؟ دم خروس را باور کنیم یا قسم ...؟!

 

در پایان، یکی از نوشته های پیشین عمانوییل در جواب به نوشته ای از خودم را(جمعه 15 دی1385 ساعت: 11:16)را می آورم که نشان می دهد چقدر ایشان منطقی هستند:

سلام بر شما.
متاسف هستم که شما اینچنین متعصبانه دارید به مسیحیت نگاه می کنید. شک کردن یا شک نکردن شما برای من مهم نیست. شما خودتان می توانید تحقیق کنید و صحت ایمانی آن افراد را متوجه بشوید. و این کار شما و دیگران هیچگاه از خدا بودن عیسی مسیح کم نخواهد کرد. مسیح فرمود هر که از ما نباشد بر ضد ما است. شما هم کلام مسیح خداوند و مسیح خداوند را نپذیرفتید پس باید خدمتان عرض کنم خاک کفشهایم را در وبلاگ شما هم می تکانم و دیگر اینجا نمی آید. شاید پیش خودتان بگویی دارید فرار می کنید اشکالی ندارد شما اینطور فکر کنید.
ولی بزار یک مطلبی را بسیار جدی بهتون بگم. اگر دنیا دارای 6 میلیارد و یک نفر جمعیت باشد. و من اون یک نفر باشم و اون 6 میلیارد همه با هم بگویند مسیح خدا نیست و مسیحیت تحریف شده است بدان که در برابر این 6 میلیارد می ایستام و مقتدرانه می گویم مسیح خداوند است و کلام او کلام حق و مسیحیت تحریف نشده است و بدان پیروز هم خواهم بود. چون مسیحی که در من است از این جهان قدرتمند تر است.
متاسف هستم برای شما که هدیه ای بسیار با ارزش و گرانبها را که از جانب خداوند عیسی مسیح آورده شده است یعنی نجات از گناهانتان را رد کردید. و اشک بر چشمانم جاری کردید چون در تاریکی و هلاکت ماندگار شد.
خدا حافظ

ممنون از حوصله شما/محقق


 نوشته شده توسط محقق در چهارشنبه 86/3/23 و ساعت 2:16 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 118230
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه