سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که دوستی ندارد، اندوخته ای ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

مربی برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مدرسه علمیه این شهر مسلمان شد

13 اردیبهشت 1386

مربی بدنسازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهر به طور رسمی مسلمان شد و نام سجاد را برای خود برگزید.

حجت‌الاسلام عبدالله باوی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از مسلمان شدن مربی بدنسازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: روز سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت ماه در مراسمی سرجیو داسیلوا، مربی مسیحی بدنسازی تیم فوتبال بدنسازی صنعت نفت آبادان با حضور در مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان و بیان شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور استادان حوزه علمیه، طلاب، خبرنگاران و گروهی از اعضای باشگاه صنعت نفت آبادان برگزار شد، وی نام خود را از سرجیو به سجاد تغییر داد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان با اشاره به چگونگی مسلمان شدن این مربی برزیلی خاطر نشان کرد: این مربی مستبصر سال گذشته در سفری که به همراه تیم ورزشی خود به مشهد مقدس داشت، بسیار متحول شد و با مطالعه فراوان در یک سال گذشته و دیدار با برخی کارشناسان به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

گفتنی است، سرجیو داسیلوا که هم اکنون نام سجاد را برای خود انتخاب کرده است،‌ 45 ساله و برزیلی تبار است، خانواده وی که در برزیل به سر می‌برند، به زودی به کشور ایران مسافرت می‌کنند

منبع: سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی


 نوشته شده توسط محقق در چهارشنبه 86/3/23 و ساعت 2:16 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 118250
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه