سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
گدا فرستاده خداست ، کسى که او را محروم دارد خدا را محروم داشته ، و آن که بدو بخشد خدا را سپاس و حرمت گذاشته . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

"به نام خدا"

و

 Milkybar, Quality Street,  After Eight, Lion, Aero, Polo,Shreddies cereal, Quality Street,  Baci, Baby Ruth, Butterfinger,

-                 50.1% سرمایه گذاران شرکت نستله اسرائیلی هستند. در دسامبر سال 2000 میلادی شرکت نستله اعلام کرد که میلیونها دلار در اسرائیل برای ایجاد مرکز جدی R&D سرمایه گذاری خواهد کرد.( 17شرکت R&D در سراسر دنیا وجود دارد که در آنها سالانه 500 میلیون دلار صرف تحقیقات ساخت شکلات، قهوه و مواد لبنی میشود)

-                 در سال 1998 آقای پیتر برابک-لتمت (Mr. Peter Brabeck-Letmathe) از طرف شرکت نسلته جایزه جوبیلی را از رئیس جمهور وقت اسرائیل (نتنیاهو) دریافت کرد. این جایزه بزرگترین پاداشی است که از طرف "دولت اسرائیل" به افراد و سازمانهایی داده میشود که از طریق سرمایه گذاری و ارتباطات تجاری بیشترین کمک را به اقتصاد اسرائیل کرده اند داده میشود.

فراخوان تحصن دربرابر شرکت صهیونیستی نستله

مجمع وبلاگ نویسان مسلمان از تمام اعضای خود برای شرکت در تحصن آرام در برابر شرکت صهیونیستی نستله در روز دوشنبه دعوت می کند:

روز دشنبه ?? بهمن ماه ??   میدان آرژانتین، روبروی شرکت نستله ساعت ?? ظهر   لازم به ذکر است نماز جماعت ظهر و عصر در مکان تحصن برقرار خواهد بود.

منبع: دیافه


 نوشته شده توسط محقق در چهارشنبه 86/3/23 و ساعت 2:19 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 118273
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه