سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مردم را روزگارى رسد که در آن از قرآن جز نشاندن نماند و از اسلام جز نام آن . در آن روزگار بناى مسجدهاى آنان از بنیان آبادان است و از رستگارى ویران . ساکنان و سازندگان آن مسجدها بدترین مردم زمینند ، فتنه از آنان خیزد و خطا به آنان درآویزد . آن که از فتنه به کنار ماند بدان بازش گردانند ، و آن که از آن پس افتد به سویش برانند . خداى تعالى فرماید : به خود سوگند ، بر آنان فتنه‏اى بگمارم که بردبار در آن سرگردان ماند و چنین کرده است ، و ما از خدا مى‏خواهیم از لغزش غفلت درگذرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

شراب و مستی مسیحیان به کام یهودیان حاکم بر غرب

 

پیشنهاد می کنم این مطلب خبری را در کنار مقاله غرب قتلگاه اندیشه در وبلاگ بانو() بخوانید/ اندیشمندان فرانسوی و غیر فرانسوی صهیون زده حق اظهار نظر در مورد تاریخ خود را ندارند ولی دانش آموزانش باید درس شراب بخوانند؟! به که خوشا به حال صهیونیست های حاکم بر فرانسه که مسیحیانش غرق شرابند و ...

غرب؛قتلگاه اندیشه / افشای اسامی حدود پنجاه منتقد هولوکاست که مورد تهدید و آزار و شکنجه و محاکمه صهیونیسم قرار گرفته اند.

گسترش فرهنگ میخواری برای رشد تولید شراب فرانسه!

بازتاب: حزب حاکم فرانسه عقیده دارد که دانش آموزان مدارس باید با فرهنگ تولید و صرف شراب آشنا شوند.در گزارش تازه‌ای ادعا شده کودکانی که با فرهنگ میخواری آشنا هستند، از سلامت بهتری برخوردارند!این در حالی است که گزارش‌های مکرری از پیامدهای نامناسب مصرف گسترده الکل در سلامت مردم اروپا منتشر می‌شود.

بنا به گزارش جبهه سیاسی که ژاک شیراک، رئیس‌جمهور فرانسه پایه‌گذار و رهبر آن است، کلاس‌های شراب در مدارس می‌تواند به ارتقای موقعیت شراب فرانسوی در سطح جهان کمک کند. شراب فرانسوی که زمانی در بالاترین مقام جهانی قرار داشت، از رقابت شراب های خارجی و کاهش مصرف شراب در داخل کشور آسیب دیده است. ژاک شیراک رئیس جمهور فرانسه از دوستداران شراب به شمار می‌رود.بیش از 75 هزار نفر در صنایع شراب فرانسه اشتغال دارند. بنا به گزارش اخیر مصرف سرانه شراب در فرانسه از سالی 100 لیتر در سال 1970 به سالی 55 لیتر سقوط کرده است.

در گزارش آمده است: «شراب فرانسه برای کسب موقعیت جهانی باید نخست در داخل کشور تقویت شود». از جوانان دعوت شده است که با سنت تاریخی شراب فرانسوی، ویژگی ها و مزایای بیشمار آن آشنا شوند. در گزارش ضمن اشاره به فواید شراب برای سلامتی انسان، گفته شده است: آموزش درباره زندگی خوب و سالم از زمان کودکی و در دبستان آغاز می‌شود. در گزارش بر این نکته نیز تصریح شده است که باید نوجوانان را نسبت به زیان افراط در میخواری و اعتیاد به الکل آگاه ساخت. گزارش برای ارتقای کیفیت و رشد تولید صنعت شراب فرانسوی چند توصیه کرده است: آموزش بهتر برای شراب سازان، رده‌بندی ساده‌تر برای انواع شراب های فرانسوی و گسترش تبلیغ در سطح جهانی.

 


 نوشته شده توسط محقق در چهارشنبه 86/3/23 و ساعت 2:16 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 118245
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه